Στη σύλληψη έξι ανηλίκων που κατηγορούνται ότι έκλεψαν μοτοσικλέτα προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές στην Ξάνθη.
Όπως έγινε γνωστό, οι αλλοδαποί ανήλικοι, φέρεται να αφαίρεσαν από περιοχή της πόλης μία δίκυκλη μοτοσικλέτα προκαλώντας σε αυτή φθορές. Η μοτοσικλέτα που κλάπηκε, παρελήφθη από τον ιδιοκτήτη της.
Προανάκριση για την υπόθεση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Ξάνθης.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












