Skip to main content

Στα χέρια της Microsoft η Bethesda: Μεγάλη «ανατροπή» στον κόσμο του gaming

Στα χέρια της Microsoft- η οποία παράγει το Xbox- περνά ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου του gaming: Η Bethesda, η εταιρεία πίσω από blockbuster όπως το Fallout, το Doom, το Skyrim και το Wolfenstein.

Ειδικότερα, η Microsoft ανακοίνωσε πως θα πληρώσει 7,5 δισ. δολάρια για τη μητρική της Bethesda, ZeniMax Media. Όπως έγινε γνωστό, τα δημοφιλή franchises θα προστεθούν στο Game Pass για κονσόλες και PC, σε μια κίνηση που αναμένεται να ενισχύσει τις πωλήσεις της επερχόμενης νέας κονσόλας της Microsoft- του Χbox Series X, έναντι του PlayStation 5 της Sony (και οι δύο συσκευές αναμένεται να κυκλοφορήσουν τον Νοέμβριο). Ήδη το «πακέτο» Game Pass παρέχει στους παίκτες πρόσβαση σε πάνω από 200 παιχνίδια.

Όπως αναφέρει το BBC, δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο εάν αυτό επηρεάζει τα σχέδια της Bethesda ως προς το επόμενο παιχνίδι της σειράς The Elder Scrolls (τη συνέχεια του δημοφιλούς Skyrim) και το νέο, διαστημικής θεματολογίας παιχνίδι της, Starfield. Πάντως σε ανακοίνωσή του ο επικεφαλής του Xbox, Φιλ Σπένσερ, είπε ότι οι δύο εταιρείες «μοιράζονται παρόμοια οράματα σχετικά με τις ευκαιρίες για δημιουργούς και τα παιχνίδια τους να έρχονται κοντά στους παίκτες με περισσότερους τρόπους».

Ο Πιτ Χάινς, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Bethesda Softworks, είπε ότι η συμφωνία αυτή παρέχει πρόσβαση σε πόρους που «θα μας κάνουν καλύτερο εκδότη και developer». Όπως υπογράμμισε σε σχετικό blog, «δουλεύουμε πάνω στα ίδια παιχνίδια που δουλεύαμε και χθες, από τα ίδια studio με τα οποία συνεργαζόμασταν για χρόνια, και αυτά τα παιχνίδια θα εκδοθούν από εμάς».

Πέρα από τα παιχνίδια αυτά, η Microsoft αποκτά επίσης τη «μηχανή παιχνιδιών» id Tech, που έχει αναπτυχθεί από την «αδελφή» της Bethesda, id Software. Πρόκειται για την εταιρεία πίσω από το Doom Eternal – την τελευταία συνέχεια της θρυλικής σειράς παιχνιδιών Doom, που σε μεγάλο βαθμό δημιούργησε το είδος των first pershon shooters.

Η κίνηση αυτή ενισχύει πάρα πολύ τη θέση της Microsoft στη βιομηχανία του gaming, δεδομένου ότι η εταιρεία ανέκαθεν θεωρούνταν πως υστερούσε σε «δικά της» παιχνίδια σε σχέση με τη Sony και τη Nintendo. Πλέον το portfolio των παιχνιδιών της έρχεται σε πολύ καλύτερη θέση.