Skip to main content

Τα Handsfree ακουστικά κινούν τα νήματα στην αγορά των wearables

Πρόσφατη έρευνα της IDC δείχνει ότι η αγορά των wearables, δηλαδή των συσκευών που μπορούν να φορεθούν από το χρήστη, γνωρίζει άνθηση.

Αναλυτικότερα, μέσα στο 2020 παρατηρήθηκε άνοδος 29,7% στις αποστολές wearables σε παγκόσμιο επίπεδο. Περίπου 72,6 εκατομμύρια συσκευές έφτασαν στις παγκόσμιες αγορές. Τα προϊόντα ήχου και συγκεκριμένα τα ακουστικά χωρίς καλώδια ήταν ο αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος της αγοράς των wearables με ανάπτυξη της τάξης του 68,3% μέσα σε ένα έτος και μερίδιο αγοράς 54,9% δείχνοντας με σαφήνεια το πού επικεντρώνεται το ενδιαφέρον των καταναλωτών που θέλουν να αγοράσουν ένα αξεσουάρ για το smartphone τους.

Άνοδος υπάρχει και στο πεδίο των wearables που αποτελούν συμπλήρωμα της προπόνησης και άλλων εξωτερικών δραστηριοτήτων, τα οποία έχουν ανέβει σε ποσοστό 16,2% σε ένα έτος, με την IDC να σημειώνει ότι η βασική αιτία της ανόδου αυτής είναι το γεγονός ότι πολλοί κατασκευαστές, όπως Xiaomi και η Huawei έχουν επιδοθεί σε μία επιθετική τιμολογιακή πολιτική για τα προϊόντα τους.

Επειδή εδώ γίνεται λόγος για αξεσουάρ smartphones είναι λογικό να αναμένεται μία μείωση λόγω της πανδημίας, κάτι που χαρακτήρισε την αγορά smartphones, αλλά μέχρι στιγμής κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να έχει αποτυπωθεί στους αριθμούς, λόγω του ότι οι κατασκευαστές φαίνεται ότι κινήθηκαν εγκαίρως προς τις αγορές εκείνες που δεν είχαν αρχικά προβλήματα με την επιδημία του Covid 19.

To Apple Watch ήταν το wearable με τις μεγαλύτερες πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2020, κατακτώντας μερίδιο αγοράς 29,3%, με τη δεύτερη θέση να ανήκει στην Xiaomi με πωλήσεις 7,3 εκατομμυρίων μονάδων. Στην τρίτη θέση για τους τρεις πρώτους μήνες του 2020 βρίσκεται η Samsung με 4 εκατομμύρια αποστολές μονάδων, στην τέταρτη η Huawei, η οποία επεκτάθηκε περαιτέρω στην Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική και την Ασία, ενώ την πρώτη πεντάδα κατασκευαστών για το πρώτο τρίμηνο του 2020 στην αγορά wearables σύμφωνα με τις αποστολές προϊόντων την κλείνει η Fitbit.