Ουκρανία: Επί τάπητος το θέμα των εισαγωγών LNG από τις ΗΠΑ
Το θέμα των εισαγωγών υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) από τις ΗΠΑ, συζήτησε ο υπουργός Ενέργειας της Ουκρανίας κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνάντησης που είχε με τον Αμερικανό ομόλογό του.
Ο…





























