Skip to main content

Ολυμπιακοί Αγώνες 2020-Βόλεϊ Γυναικών: Στα ημιτελικά για δεύτερη συνεχή φορά η Σερβία

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στην τετράδα του Ολυμπιακού τουρνουά βόλεϊ προκρίθηκε για δεύτερη συνεχή διοργάνωση η γυναικεία ομάδα της Σερβίας.

Οι φιναλίστ του 2016 επιβλήθηκαν άνετα στον προημιτελικό των Αγώνων του Τόκιο της Ιταλίας με 3-0 σετ (25-21, 25-14, 25-21), έχοντας πρώτη σκόρερ με 24 πόντους την ασταμάτητη Τίανα Μπόσκοβιτς.

Στον αντίποδα, η «σκουάντρα ατζούρα» δεν κατάφερε ούτε στην έκτη διαδοχική συμμετοχή σε Ολυμπιακούς Αγώνες να μπει στην τετράδα και να διεκδικήσει θέση στο βάθρο.

Στον ημιτελικό της Παρασκευής (6/8) η Σερβία θα αντιμετωπίσει τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.