Σε θρίαμβο της Ρεμπέκα Αντράντε εξελίχθηκε ο τελικός τους άλματος γυναικών στο Ολυμπιακό τουρνουά γυμναστικής των Αγώνων του Τόκιο.
Η Βραζιλιάνα πρωταθλήτρια συγκέντρωσε 15.083 βαθμούς και πανηγύρισε την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου, αφήνοντας στην δεύτερη θέση την Αμερικανίδα, Μικάιλα Σκίνερ, με 14.916 βαθμούς, ενώ το χάλκινο πήρε η Σεογιόνγκ Γέο από τη Νότια Κορέα (14.766 βαθμοί).
Ως γνωστό το μεγάλο φαβορί του αγωνίσματος, η θρυλική Αμερικανίδα, Σιμόν Μπάιλς, η οποία είχε προκριθεί στον τελικό του αγωνίσματος με την καλύτερη βαθμολογία, αποσύρθηκε λίγο πριν από τον αγώνα, λόγω τραυματισμού.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












