«Ποδαρικό»… με το δεξί έκανε για την Ελλάδα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο ο Στέφανος Ντούσκος.
Ο πρώτος Έλληνας αθλητής που μπήκε στη «μάχη» των 32ων Ολυμπιακών Αγώνων πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση στην πρεμιέρα του τουρνουά κωπηλασίας, εξασφαλίζοντας την πρόκριση στους προημιτελικούς του απλού σκιφ.
Ο Γιαννιώτης κωπηλάτης πέτυχε τον καλύτερο χρόνο στη σειρά του με 6:59.49. Προκρίθηκαν επίσης ο δεύτερος Τζόρνταν Πάρι από τη Νέα Ζηλανδία (7:04.45) και ο τρίτος Αλβάρες Τόρες Μασίας από το Περού (7:07.92).
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












