Η Σταντάρ Λιέγης αποτέλεσε κατά την τρέχουσα χειμερινή μεταγραφική περίοδο τον καλύτερο… πελάτη του Ολυμπιακού.
Πριν από μερικές ημέρες ο βελγικός σύλλογος πλήρωσε περίπου 1,5 εκατομμύριο ευρώ και απόκτησε από τους «ερυθρόλευκους» τον Ματιέ Ντοσεβί, ενώ απόψε ενέταξε στο δυναμικό του και τον Γιάννη Μανιάτη!
«Η Σταντάρ Λιέγης, ο Ολυμπιακός Πειραιώς και ο Ιωάννης “Γιάννης” Μανιάτης κατέληξαν σε συμφωνία: ο Έλληνας αμυντικός / μέσος θα αποτελέσει μέρος του συλλόγου μας ως δανεικός μέχρι το τέλος της σεζόν, με οψιόν αγοράς του» αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση της ομάδας.
Μερικές ώρες νωρίτερα κι ενώ είχε προηγηθεί ο δανεισμός του Τάσου Αυλωνίτη στη Στουρμ Γκρατς, οι «ερυθρόλευκοι» αποχαιρέτησαν ακόμη έναν ποδοσφαιριστή.
Ο Άλφρεντ Φινμπόγκασον, που θα μείνει στη μνήμη των φίλων της πειραϊκής ομάδας για το νικητήριο γκολ στο «Εμιρέιτς» απέναντι στην Άρσεναλ (3-2), παραχωρήθηκε από τη Ρεάλ Σοσιεδάδ, στην οποία και ανήκε, στη γερμανική Άουγκσμπουργκ.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












