Skip to main content

Ολυμπιακός: Ζήτησε από τον Περέιρα να βρεθεί στο ΟΑΚΑ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Να βρεθεί το βράδυ της Κυριακής στο ΟΑΚΑ και να παρακολουθήσει το ντέρμπι, ΑΕΚ-Ολυμπιακός, ζήτησε ο Ολυμπιακός από τον Βίτορ Περέιρα. 

Οι «ερυθρόλευκοι» έστειλαν επιστολή στην Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας, την οποία, μάλιστα, κοινοποίησαν και προς τις FIFA/UEFA, με την οποία ζητούν από τον Πορτογάλο αρχιδιαιτητή να δώσει το παρόν στο Ολυμπιακό Στάδιο, προκειμένου να διαμορφώσει προσωπική άποψη για τη διαιτησία του αγώνα.

 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.