Να βρεθεί το βράδυ της Κυριακής στο ΟΑΚΑ και να παρακολουθήσει το ντέρμπι, ΑΕΚ-Ολυμπιακός, ζήτησε ο Ολυμπιακός από τον Βίτορ Περέιρα.
Οι «ερυθρόλευκοι» έστειλαν επιστολή στην Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας, την οποία, μάλιστα, κοινοποίησαν και προς τις FIFA/UEFA, με την οποία ζητούν από τον Πορτογάλο αρχιδιαιτητή να δώσει το παρόν στο Ολυμπιακό Στάδιο, προκειμένου να διαμορφώσει προσωπική άποψη για τη διαιτησία του αγώνα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












