Μέρες, ίσως και ώρες… μετρά στον Ολυμπιακό ο Παϊτίμ Κασάμι.
Ο Ελβετός μέσος δεν υπολογίζεται από τον Βίκτορ Σάντσεθ και είναι θέμα χρόνου η αποδέσμευσή του από τον Ολυμπιακό, με τις τελευταίες πληροφορίες να αναφέρουν ότι επόμενος σταθμός της καριέρας του θα είναι η Αγγλία.
Η απόφαση για την αποχώρησή του από το ρόστερ της ομάδας του Πειραιά είναι ειλημμένη εδώ και καιρό και το μόνο που απομένει είναι να βρεθεί ο νέος προορισμός του. Ήδη ακούγεται έντονα ότι η Αστον Βίλα και η Νότιγχαμ Φόρεστ έχουν δείξει έντονο ενδιαφέρον για τον έμπειρο μέσο του Ολυμπιακού.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












