Τη μοναξιά της κορυφής της Α1 βόλεϊ γυναικών απολαμβάνει από σήμερα ο Ολυμπιακός, που επικράτησε άνετα με 3-0 των Μακεδόνων στο ματς με το οποίο άνοιξε η «αυλαία» της 13ης αγωνιστικής.
Οι «ερυθρόλευκες» επέβαλλαν από την αρχή το ρυθμό τους και με «σβηστές μηχανές» έφτασαν στο «τρίποντο», χάρις στο οποίο έφτασαν στους 33 βαθμούς, τρεις περισσότερους από τον Παναθηναϊκό που παίζει αύριο το βράδυ στο Μαρκόπουλο.
Τα σετ: 25-14, 25-18, 25-12.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












