Ξεκίνημα με ήττα στο Grand Slam του Όλστιν, στην Πολωνία, για τις Βίκυ Αρβανίτη και Πένυ Καραγκούνη.
Η Εθνική ομάδα έχασε με 0-2 (16-21, 18-21) από τις Βραζιλιάνες Αντονέλι, Λίλι και η προσπάθειά τους στο κυρίως ταμπλό της διοργάνωσης θα συνεχιστεί αύριο με τους δύο επόμενους αγώνες.
Συγκεκριμένα, το πρωί της Πέμπτης (09:00) οι Ελληνίδες πρωταθλήτριες θα παίξουν με τις Πέιβαν, Μπέινσλι και το απόγευμα (16:30) τις Κολότσοβα, Κβαπίλοβα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











