Skip to main content

Κύπελλο Ελλάδας: Στο «ρελαντί» ο Ολυμπιακός 3-0 τον Τύρναβο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Ολυμπιακός εξασφάλισε τη συμμετοχή στα προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας μετά τη νίκη στο «Αλκαζάρ» επί του Τυρνάβου με 3-0 στον πρώτο μεταξύ τους αγώνα για τη φάση των «16», καθιστώντας τυπική τη ρεβάνς της επόμενης Τετάρτης στο «Γ. Καραϊσκάκης».

Ο πρωταθλητή προηγήθηκε με το… καλημέρα στον αγώνα και συγκεκριμένα στο 3ο λεπτό, όταν ο Μπενίτες με ατομική προσπάθεια πέρασε όποιον αντίπαλο βρέθηκε στο διάβα του και πλάσαρε κάτω από τα πόδια του Πρίφτη για το 0-1.

Στο 26΄ ο Διαμαντάκος έβγαλε κάθετη πάσα στον Παραγουανό επιθετικό, ο οποίος νίκησε για δεύτερη φορά τον τερματοφύλακα των γηπεδούχων διπλασιάζοντας τα τέρματα της πειραϊκής ομάδας και τα δικά του. 

Το τελικό 3-0 διαμόρφωσε στην επανεμφάνισή του ο Μιλιβόγεβιτς στο 84΄ με σουτ, από πάσα του Ντουρμάζ. Στα αξιοσημείωτα της αναμέτρησγς η επανεμφάνιση του Μάικλ Ολαϊταν στα γήπεδα, ύστερα από περίπου 11 μήνες.
 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.