Skip to main content

Όλα καλά με τον Ρέτσο, επέστρεψε στο ξενοδοχείο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Όλα καλά με τον Παναγιώτη Ρέτσο, που αποδείχθηκε πολύ «σκληρό καρύδι».

Ο κεντρικός αμυντικός του Ολυμπιακού ξεπέρασε εντελώς το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε μετά τον τραυματισμό του στο κεφάλι στη διάρκεια του φιλικού με την Βάτενς.

Αφού υποβλήθηκε στις απαραίτητες εξετάσεις στο νοσοκομείο όπου διακομίστηκε, διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε λόγος να παραμείνει εκεί όλη τη νύχτα και πήρε το δρόμο της επιστροφής προς το προπονητικό κέντρο της ομάδας του, στο Ζέεφελντ.

Είναι πολύ πιθανό, μάλιστα, ότι ο 19χρονος αμυντικός θα μπει από αύριο σε κανονικούς ρυθμούς προπόνησης.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.