Skip to main content

Νέα συνεργασία της Pepsico με το UEFA Champions League

Οι παγκόσμιες μάρκες «ναυαρχίδες» της PepsiCo – Lay’s, Gatorade και Pepsi MAX – ενώνουν τις δυνάμεις τους με το UEFA Champions League, καθώς σήμερα ανακοινώθηκε από την PepsiCo η νέα συνεργασία με το ευρωπαϊκό ποδοσφαιρικό τουρνουά.

Η συνεργασία της PepsiCo με το UEFA Champions League θα ξεκινήσει επίσημα την 1η Ιουλίου πριν από την έναρξη της σεζόν 2015/16. Τα Lay’s, το Gatorade και η Pepsi MAX / Pepsi θα αποτελέσουν τις εξέχουσες μάρκες του τουρνουά. Επιπλέον, η PepsiCo θα ενσωματώσει τα Doritos, το Lipton και την 7Up στο πρόγραμμα χορηγιών.

«Η σημερινή ανακοίνωση αναγάγει την μακροχρόνια σχέση της PepsiCo με το μεγάλο ποδόσφαιρο σε άλλο επίπεδο. Το UEFA Champions League είναι χωρίς αμφιβολία μια από τις πιο εκλεκτές διοργανώσεις  αγώνων ποδοσφαίρου στον κόσμο, με περισσότερο από ένα δισεκατομμύριο οπαδούς να βλέπουν τους αγώνες κάθε σεζόν. Αυτή η νέα συνεργασία προσφέρει πρωτοφανείς ευκαιρίες και για τα δύο μέρη. Είμαστε παθιασμένοι με το ποδόσφαιρο και ανυπομονούμε να μοιραστούμε αυτό το πάθος με τους οπαδούς του UEFA Champions League στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Ramon Laguarta, πρόεδρος της PepsiCo Ευρώπης.

Σχολιάζοντας τη συμφωνία, ο Guy-Laurent Epstein, διευθυντής Marketing της UEFA Events SΑ, δήλωσε: «Είμαστε ευτυχείς που καλωσορίζουμε την PepsiCo ως επίσημο συνεργάτη του UEFA Champions League. Η PepsiCo είναι ένας πραγματικά παγκόσμιος εταίρος και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε στενά μαζί της προσελκύοντας οπαδούς σε όλο τον κόσμο μέσω καινοτόμων δράσεων marketing, ενώ παράλληλα επωφελούμαστε από την εκτεταμένη εμπειρία της στον τομέα της ψυχαγωγίας ώστε να ενισχύσουμε περαιτέρω το εμπορικό σήμα του UEFA Champions League».

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι  ο τελικός του UEFA Champions League είναι το πιο σημαντικό ετήσιο αθλητικό γεγονός με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στο κόσμο. Ο τελικός το Σάββατο (6 Ιουνίου) αναμεταδόθηκε σε περισσότερες από 200 χώρες, φτάνοντας περίπου 400 εκατομμύρια τηλεθεατές, με αναμενόμενο μέσο όρο θεαματικότητας ζωντανού αγώνα τα 180 εκατομμύρια.