Με νίκες εντός έδρας προχώρησαν Εθνικός Αλεξανδρούπολης και Κηφισιά, στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής της Α1 βόλεϊ ανδρών.
Η ομάδα του Έβρου, αν και βρέθηκε να χάνει με 1-0 από τον Παμβοχαϊκό, ανέβασε ρυθμούς και πήρε τα επόμενα τρία σετ φτάνοντας στη νίκη με 3-1 σετ.
Με το ίδιο σκορ επιβλήθηκε στο «Ζηρίνειο» η Κηφισιά της ΑΕΚ, η οποία μείωσε σε 1-2, αλλά δεν κατάφερε να στείλει τον αγώνα στο τάι μπρέικ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












