Skip to main content

Μπιτς βόλεϊ: Αποκλεισμός στη Μόσχα για τις ελληνικές ομάδες

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ήττα – αποκλεισμό από το κυρίως ταμπλό στο Grand Slam της Μόσχας γνώρισαν οι Βίκυ Αρβανίτη και Μαρία Τσιαρτσιάνη.

Το ελληνικό δίδυμο έχασε με 0-2 (17-21, 16-21) από τις Φόρερ/ΒέργκεΝτιπρέ (Ελβετία) στον δεύτερο και καθοριστικό αγώνα, ο οποίος θα τούς έδινε την πρόκριση στο κυρίως ταμπλό, κι έτσι αποκλείστηκαν, καταλαμβάνοντας την 33η θέση της κατάταξης.

Την ίδια τύχη είχαν οι Γιώργος Κοτσιλιάνος, Νίκος Ζουπάνης, οι οποίοι ηττήθηκαν από τους Μεξικανούς Βίρχεν και Οντιβέρος με 1-2 (18-21, 21-17, 13-15) και αποχαιρέτησαν με τη σειρά τους το «όνειρο» του κυρίως ταμπλό.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.