Τρίτο κρούσμα κορωνοϊού ποδοσφαιριστή μέσα σε λίγα 24ωρα ανακοίνωσε η Γιουβέντους.
Μετά τους Μπονούτσι και Ντεμιράλ, θετικός στον Covid-19 βρέθηκε και ο Φεντερίκο Μπερναντέσκι, ο οποίος θα χάσει το εξ αναβολής ντέρμπι της Serie A με τη Νάπολι, που είναι προγραμματισμένο για την Τετάρτη (7/04).
Η οιμάδα του Τορίνο ανακοίνωσε την Τρίτη ότι ο έμπειρος επιθετικός έχει προσβληθεί από τον ιό, μετά τις τελευταίες εξετάσεις που υποβλήθηκε, προσθέτοντας ακόμη ότι παραμένει ασυμπτωματικός.
Όπως προβλέπει το υγειονομικό πρωτόκολλο ο Μπερναντέσκι τέθηκε αμέσως σε καραντίνα.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












