Skip to main content

Συγνώμη από την ΠΑΕ για την ταπεινωτική ήττα από τον Ολυμπιακό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με το που ολοκληρώθηκε ο αγώνας στο ΟΑΚΑ και το ταμπλό έγραφε ΑΕΚ-Ολυμπιακός 1-5, η ΠΑΕ με ανάρτησή της στα social media ζήτησε συγνώμη από τον κόσμο για την ταπεινωτική ήττα από τους «ερυθρόλευκους».

Η ανάρτηση της διοίκησης ανέφερε: «Λήξη του αγώνα: ΑΕΚ – Ολυμπιακός 1-5. Μία μεγάλη συγγνώμη από όλους μας στους οπαδούς της ομάδας μας για ένα από τα χειρότερα βράδια στην ιστορία μας.»

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.