Skip to main content

Ο Ντιμπάλα ζήτησε συγγνώμη για τη συμμετοχή σε πάρτι

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τρεις παίκτες της Γιουβέντους παραβίασαν τα περιοριστικά μέτρα για την Covid-19, τιμωρήθηκαν από τη διοίκηση της ομάδας, ενώ αποκλείστηκαν από την αποστολή για το ντέρμπι της πόλης με την Τορίνο.

Είναι οι Πάουλο Ντιμπάλα, Αρτούρ και Ουέστον ΜακΚένι, οι οποίοι, μαζί με άλλα 20 άτομα, συμμετείχαν σε πάρτι που έγινε στη βίλα του ΜακΚένι.

Την αποκάλυψη έκανε η εφημερίδα Tuttosport, με τον Αργεντινός μεσοεπιθετικό να σπεύδει να απολογηθεί, μέσω του λογαριασμού του στο Instagram.

«Ξέρω ότι σε μια δύσκολη περίοδο με την Covid-19 θα ήταν καλύτερα να μην κάνω αυτό το λάθος. Έκανα λάθος να μείνω για δείπνο. Δεν ήταν πάρτι, αλλά έκανα ακόμη ένα λάθος και ζητώ συγγνώμη», έγραψε ο Ντιμπάλα.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.