Στη φάση των «16» ολοκληρώθηκε η παρουσία του Στέφανου Τσιτσιπά στο τουρνουά Masters της Μαδρίτης.
Μολονότι πήρε το πρώτο σετ, ο Έλληνας πρωταθλητής ηττήθηκε από τον Νορβηγό κάτοχο του τίτλου, Κάσπερ Ρούουντ (Νο 15 στον κόσμο), με 6(4)-7, 7-6(2), 7-6(3), ύστερα από αγώνα που κράτησε 2 ώρες και 58 λεπτά περίπου.
Ο Τσιτσιπάς στρέφει πια την προσοχή στο διπλό της διοργάνωσης, όπου με παρτενέρ τον Ιταλό Λουτσιάνο Νταρντέρι θα αναμετρηθούν στο πλαίσιο της φάσης των «16» με το δίδυμο των Γκουίντο Αντρεότσι (Αργεντινή)/Μανουέλ Γκινάρ (Γαλλία).
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












