Ο ΠΑΟΚ έχασε στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος από τον ΟΦΗ και μετά το φινάλε του αγώνα ο Ράζβαν Λουτσέσκου έκανε λόγο για εικόνα ντροπής.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ρουμάνος τεχνικός:
«Είχαμε τον έλεγχο, στη πρώτη φάση δεχθήκαμε ένα γκολ. Από το πουθενά δεχθήκαμε ένα γκολ. Καταφέραμε να σκοράρουμε, κάναμε δώρο ένα κόρνερ στη παράταση και ήρθε το πέναλτι. Είναι μια ντροπιαστική ήττα και βραδιά για εμάς η αποψινή. Είμαστε σε κακή περίοδο και δεν ξέρω τι άλλο να πω. Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να πω».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












