Ο Στέφανος Τσιτσιπάς δεν μπόρεσε να αποδώσει σύμφωνα με την αξία του και γνώρισε τον αποκλεισμό στο Γουίνστον Σάλεμ.
Ο κορυφαίος Ελληνας τενίστας ηττήθηκε με 2-0 (6-3, 6-2) από τον Κινέζο Μπου Ινσακέτε.
Ο Τσιτσιπάς δεν μπόρεσε σε κανένα σημείο να εκμεταλλευτεί το σερβίς του και σε συνδυασμό με τα πολλά αβίαστα λάθη έφεραν την ήττα.
Στη φάση των 16 ο Ινσακέτε θα αντιμετωπίσει τον Αργεντινό Μαριάνο Ναβόνε.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












