«Ήταν αγώνας θρίλερ. Είχα πολύ μάτι. Μου γλίστρησε και το κοντάρι», δήλωσε ο Εμμανουήλ Καραλής μετά την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου.
Ο Έλληνας αθλητής του επί κοντώ μοιράστηκε την πρώτη θέση με τον Ολλανδό Φλον, με τον Καραλή να δηλώνει σχετικά: «Βγήκα πρώτος. Συμφώνησε και ο συναθλητής μου να πάρουμε διπλό χρυσό. Αυτό είναι πολύ σημαντικό». Και πρόσθεσε ότι «ο αθλητισμός είναι κάτι περισσότερο από τα χρυσά μετάλλια. Είναι αυτές οι όμορφες στιγμές».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












