Skip to main content

Πόλο: Στο φάιναλ-4 της Ευρωλίγκας ο Ολυμπιακός

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Πανηγυρική πρόκριση στο φάιναλ-4 της Ευρωλίγκας πήρε η γυναικεία ομάδα πόλο του Ολυμπιακού, που μετά το 10-6 στον Πειραιά νίκησε απόψε με 15-10 και στην Ουγγαρία τη Ζέντες,

Οι γηπεδούχες προσπάθησαν να αιφνιδιάσουν τις «ερυθρόλευκες», έκλεισαν προηγούμενες με 5-4 το πρώτο οκτάλεπτο αλλά στη συνέχεια μόνο μία ομάδα υπήρχε στην πισίνα κι αυτή ήταν η ελληνική, που κέρδισε και τις επόμενες τρεις περιόδους κάνοντας «περίπατο» στην τελευταία, που έληξε με το επιμέρους 5-1!

Τα γκολ της γηπεδούχου σημείωσαν οι, Μπούικα 4, Φαν Ντερ Σλουτ 3, Κόβερ-Κις 2, Μισκόλτσι, ενώ για την ομάδα του Χάρη Παυλίδη σκόραραν οι, Αβραμίδου 5, Πλευρίτου Ε. 2, Μανωλιουδάκη 2, Ασημάκη 2, Σάουθερν 2 και Μπιανκόνι 2.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.