Η ΠΑΕ Άρης ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Απόστολο Μάντζιο και για τη νέα αγωνιστική περίοδο (2024/2025).
Ο 54χρονος προπονητής τα βρήκε σε όλα με τον Θόδωρο Καρυπίδη και οι δυο άνδρες συμφώνησαν να συνεχίσουν την κοινή τους πορεία, παρά το ότι ο Άρης δεν κατάφερε φέτος να εξασφαλίσει ένα ευρωπαϊκό εισιτήριο – για πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια.
Σειρά, πλέον, παίρνουν οι ποδοσφαιριστές, με τον Χουλιάν Κουέστα να έχει ήδη συμφωνήσει σε τριετή επέκταση της συνεργασίας του.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












