Skip to main content

Ανανέωσε με τον Άλχο ο Βόλος

Ο Φινλανδός διεθνής δεξιός ακραίος αμυντικός επέκτεινε τη συνεργασία του με την ομάδα της Μαγνησίας έως το καλοκαίρι του 2024.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Κάτοικος Βόλου θα παραμείνει έως το καλοκαίρι του 2024 ο Νικολάι Άλχο.

Η ομώνυμη ομάδα της Μαγνησίας ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με τον Φινλανδό διεθνή ακραίο (δεξιό) αμυντικό, που αποτελεί μια πολύ καλή, σταθερή κι αξιόπιστη λύση για την ομώνυμη ομάδα.

Στη θεσσαλική πρωτεύουσα ο Άλχο αφίχθη την περυσινή αγωνιστική περίοδο (2021-22) και μέτρησε 15 παρουσίες στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκας.

Φέτος είναι βασικός κι αναντικατάστατος στον Βόλο, έχοντας παρουσία στις 12 από τις 13 έως τώρα διεξαχθείσες αναμετρήσεις του πρωταθλήματος.

«Η ΠΑΕ Βόλος ανακοινώνει την ανανέωση του συμβολαίου της με τον διεθνή Φινλανδό ακραίο αμυντικό Νικολάι Αλχο, μέχρι το καλοκαίρι του 2024», αναφέρει η κοινοποίηση της θεσσαλικής ομάδας.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.