Skip to main content

Αυτόματη επέκταση της συνεργασίας Βατσλίκ-Ολυμπιακού

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την εστία του Ολυμπιακού και για την περίοδο 2022-23 θα φυλάει ο Τόμας Βατσλίκ, αφού ενεργοποιήθηκε αυτόματα ο όρος του 70% των συμμετοχών που είχε συμφωνηθεί από το περασμένο καλοκαίρι στο συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους».

Σε συνδυασμό με την επιθυμία του Τσέχου διεθνή γκολκίπερ να συνεχίσει να υπερασπίζεται την εστία της ομάδας του Πειραιά, ο Βατσλίκ θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα της για τουλάχιστον μία ακόμη σεζόν ακόμη.

Ο Βατσλίκ ξεπέρασε κατά πολύ το 70% των συμμετοχών, έκανε εξαιρετικές εμφανίσεις και μέχρι στιγμής έχει αγωνιστεί σε 41 παιχνίδια σε όλες τις διοργανώσεις, δεχόμενος 33 γκολ και κρατώντας ανέπαφη την εστία του σε 17.

Και πριν την (αυτόματη) επέκταση της συνεργασίας ο Τόμας Βατσλίκ είχε συζητήσει με τη διοίκηση των «ερυθρόλευκων», με τις δύο πλευρές να εκφράζουν την επιθυμία τους για συνέχιση της συνεργασίας.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.