Δίχως τέλος η ταλαιπωρία για τον Νόβακ Τζόκοβιτς.
Σύμφωνα με το Theage.com οι αρχές της Αυστραλίας ακύρωσαν τη βίζα του Σέρβου τενίστα και του ζήτησαν να αποχωρήσει εντός της ημέρας από τη χώρα.
Στον αέρα πλέον η συμμετοχή του στο Αυστραλιανό Όπεν.
Έφεση καταθέτουν οι δικηγόροι του για να εξασφαλίσει ο Σέρβος τη βίζα και τη συμμετοχή του, στην προσπάθειά του να γίνει ο κάτοχος των περισσότερων Grand Slam τίτλων στην ιστορία (έχει 20 όσους και οι Φέντερερ, Ναδάλ).
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












