Η προετοιμασία του Ολυμπιακού για τον αυριανό αγώνα πρωταθλήματος με τον Βόλο, στο «Γ. Καραϊσκάκης», ολοκληρώθηκε.
Ακολούθως ο Πέδρο Μαρτίνς ανακοίνωσε την αποστολή, που περιλάμβανε «ειδήσει». Αρχικά, ο Πορτογάλος τεχνικός του πρωταθλητή άφησε εκτός Εμβιλά και Ραφίνια για να τους δώσει «ανάσες», ενώ το ίδιο συνέβη με τον ανέτοιμο Μπρούμα.
Αντίθετα, επιστρέφει ο Ραντζέλοβιτς που ιάθηκε από την Covid-19, ενώ στηπλήρως τον κορονοϊό, ενώ ο Πορτογάλος τεχνικός πήρε μαζί του και τον συμπατριώτη του Ρούμπεν Βινάγκρε.
Τις υπόλοιπες 21 θέσεις της αποστολής καταλαμβάνουν οι: Σα, Κρίστινσον, Τζολάκης, Ντρέγκερ, Μπα, Παπαδόπουλος, Σεμέδο, Σισέ, Χολέμπας, Ανδρούτσος, Πέπε, Καμαρά, Μπουχαλάκης, Μασούρας, Φορτούνης, Λοβέρα, Τιάγκο Σίλβα, Βρουσάι, Κάιπερς, Σουντανί, Ελ Αραμπί.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












