Skip to main content

Οι παίκτες του Ολυμπιακού μοιράστηκαν ένα εκατομμύριο ευρώ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ήταν υπόσχεση, έγινε πράξη… Οι παίκτες του Ολυμπιακού είδαν τους λογαριασμούς τους να πιστώνονται με αρκετές χιλιάδες ευρώ, καθώς μοιράστηκαν ένα εκατομμύριο ευρώ.

Η διοίκηση της πειραϊκής ομάδας είχε υποσχεθεί στους ποδοσφαιριστές αυτό το ποσό ως πριμ για την πρόκριση στους ομίλους του Champions League, όπως κι έγινε.

Με εντολή του ιδιοκτήτη της ΠΑΕ, Βαγγέλη Μαρινάκη, τα χρήματα κατατέθηκαν μοιρασμένα σε συνολικά 30 παίκτες.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.