Skip to main content

Ο Ατρόμητος ανακοίνωσε κρούσμα κορωνοϊού

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Αυξάνονται τα κρούσματα κορωνοϊού στις ομάδες της Σούπερ Λίγκας. Ύστερα από τον Βόλο που έως μετρά 15 «θετικές» περιπτώσεις (συνολικά) και τον Άρη, που σήμερα ανακοίνωσε ακόμη ένα, ήταν η σειρά του Ατρόμητου.

Ο σύλλογος των δυτικών προαστίων της Αθήνας έκανε γνωστό ότι μετά τις εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκαν ποδοσφαιριστές και τεχνικό επιτελείο, ένας από τους παίκτες εντοπίστηκε θετικός και τέθηκε σε καραντίνα.

Η ανακοίνωση:

«Η ΠΑΕ Ατρόμητος ανακοινώνει ότι εν όψει της αναμέτρησης του Σαββάτου με τον Παναθηναϊκό διενεργήθηκαν τεστ μοριακού ελέγχου για COVID-19 σε όλους τους ανθρώπους της ομάδας και εντοπίστηκε ένα θετικό δείγμα.

Αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ακολουθήθηκε άμεσα το αυστηρό πρωτόκολλο με βάση τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και ο παίκτης παραμένει σε περιορισμό κατ’ οίκον.

Να σημειωθεί ότι είναι καλά στην υγεία του και δεν νοσεί».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.