Δύο νίκες σε ισάριθμους αγώνες κατέγραψε σήμερα η Εθνική ομάδα μπιτς βόλεϊ Ανδρών στο τουρνουά όπεν που διεξάγεται στη Ντόχα του Κατάρ.
Την πρώτη νίκη των Γιώργου Κοτσιλιάνου και Νίκου Ζουπάνη, επί των Αυστραλών Κορτ/Σούμαν με 2-0 (21-14, 21-17) ακολούθησε άλλη μία με το ίδιο σκορ (21-18, 21-17), επί των Αμερικάνων Μοντγκόμερι/Κέιζμπιρ.
Οι Έλληνες αθλητές εξασφάλισαν την πρόκριση στα νοκ άουτ παιχνίδια της διοργάνωσης και αύριο, απέναντι στους Ισπανούς Γκαρσία/Μάρκο θα διεκδικήσουν την πρώτη θέση και την απευθείας πρόκριση στο β΄ γύρο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












