Skip to main content

Επιμένει η ΚΕΔΕ στην απόσυρση του άρθρου 13 του πολυνομοσχεδίου

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το αίτημά της για απόσυρση του άρθρου 13 από το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών επανέλαβε η ΚΕΔΕ, σε ανακοίνωσή της.

Όπως υπενθυμίζει η ΚΕΔΕ, με ξεκάθαρο και κατηγορηματικό τρόπο εξέφρασε το πρωί με ομόφωνο ψήφισμα του δ.σ. της, την αντίθεσή της «στην πρόθεση της κυβέρνησης να απαλλάξει τους παραχωρησιούχους του Δημοσίου από την καταβολή τελών» και το αίτημά της «να αποσυρθεί το άρθρο 13 του πολυνομοσχεδίου, στο οποίο περιλαμβανόταν η συγκεκριμένη διάταξη».

Επίσης υπογραμμίζει ότι ουδέποτε συναίνεσε στην υιοθέτηση πολιτικών «που στραγγαλίζουν οικονομικά τους δήμους» και διαψεύδει «όποιον ισχυρίζεται, εντός κι εκτός Βουλής, κάτι τόσο αναληθές».

 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.