Του Μάκη Συνοδινου
Ολοκληρώθηκε η συγκέντρωση διαμαρτυρίας της ΠΟΕ – ΟΤΑ έξω από το υπουργείο Εργασίας όπου νωρίτερα είχε παρατάξει απορριμματοφόρα.
Η ΠΟΕ – ΟΤΑ διαμαρτυρήθηκε για την επιχειρούμενη κατάργηση του καθεστώτος βαρέων και ανθυγιεινών των εργαζομένων στην καθαριότητα των δήμων.
Η Ομοσπονδία προειδοποιεί με κλιμάκωση των κινητοποιήσεων και αποκλεισμό ΧΥΤΑ σε περίπτωση που δεν υπάρξει δέσμευση από την κυβέρνηση ότι δεν θα καταργηθούν τα ΒΑΕ και το αντίστοιχο επίδομα για τους εργαζόμενους στην καθαριότητα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












