Απομακρύνονται από τον Πειραιά τα εγκαταλελειμμένα περίπτερα -συνολικά 70- που παρέμεναν επί χρόνια ανενεργά και αποτελούσαν εστία μόλυνσης.
«Η βελτίωση της καθημερινότητας των δημοτών μας αποτελεί προτεραιότητα για εμάς», δήλωσε ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης.
Γνωστοποίησε ακόμη ότι την επόμενη εβδομάδα θα πραγματοποιηθεί και η απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων οχημάτων, «ένα ζήτημα πολύ σημαντικό», όπως είπε, «δεδομένης και της έλλειψης χώρων στάθμευσης στον Πειραιά».
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












