Χωρίς τρόλεϊ θα μείνει αύριο Τετάρτη 23 Οκτωβρίου η Αθήνα για πάνω από τέσσερις ώρες, λόγω στάσης εργασίας των εργαζομένων, οι οποίοι θα πραγματιοποιήσουν τη Γενική τους Συνέλευση.
Η στάση εργασίας έχει προκηρυχθεί από τις 12:00 έως τις 16:00, με τα τελευταία δρομολόγια να ξεκινούν από τις 11:00, ενώ η αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται έως τις 17:00.
Βασικά θέματα συζήτησης στη Γ.Σ. θα είναι η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας και το αναπτυξιακό νομοσχέδιο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












