Skip to main content

ΣΤΑΣΥ: Ανεστάλη η στάση εργασίας στα μέσα σταθερής τροχιάς

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την αναστολή της στάσης εργασίας που είχαν προγραμματίσει για αύριο Πέμπτη σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ αποφάσισαν τα σωματεία εργαζομένων στη ΣΤΑ.ΣΥ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «η απόφαση αυτή λήφθηκε μετά τη συνάντηση με την ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, στην οποία μας γνωστοποιήθηκε ότι σε ‘’απόλυτη συνεννόηση με το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους έκλεισε το θέμα των Συλλογικών Συμβάσεων’’.

Μετά απ’ αυτή την εξέλιξη, ‘’ξεκλειδώνει’’ η διάθεση των απαραίτητων πιστώσεων για την πλήρη εφαρμογή της Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας στο χώρο της ΣΤΑ.ΣΥ., η οποία είχε υπογραφεί από τον Ιούνιο, μεταξύ των Σωματείων και της Εταιρείας».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.