Skip to main content

Σάμος: Υπό άμεση μετεγκατάσταση εκτός πόλεως το ΚΥΤ προσφύγων και μεταναστών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την απόφαση του υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής να κλείσει το Κέντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης (ΚΥΤ) προσφύγων και μεταναστών που λειτουργεί στο Βαθύ της Σάμου και να δημιουργηθεί άλλο, μεγαλύτερο στο νησί γνωστοποίησε στην περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, Χριστιάνα Καλογήρου, και τον δήμαρχο Σάμου, Μιχάλη Αγγελόπουλο, ο γενικός γραμματέας Υποδοχής, Ανδρέας Γκουγκουλής.

Όπως τους ενημέρωσε, το υπουργείο είναι έτοιμο να ξεκινήσει άμεσα τις διαδικασίες μετεγκατάστασης του ΚΥΤ σε χώρο εκτός αστικού ιστού. Τη δε ημέρα που θα λειτουργήσει το νέο ΚΥΤ, θα κλείσει ταυτόχρονα το υπάρχον.

Το νέο ΚΥΤ θα είναι δυναμικότητας 1.200 θέσεων (έναντι 648 του σημερινού), ενώ στο νησί θα λειτουργήσει και προαναχωρησιακό κέντρο κράτησης αλλοδαπών (ΠΡΟ.ΚΕ.Κ.Α.) 300 θέσεων.

Την απόφαση μετεγκατάστασης του ΚΥΤ Σάμου είχε προαναγγείλει πρόσφατα ο αρμόδιος υπουργός, Δημήτρης Βίτσας.

Σημειώνεται ότι στο ΚΥΤ στο Βαθύ διαμένουν σήμερα περισσότερα από 4.300 άτομα, ενώ σε όλη τη Σάμο οι πρόσφυγες και μετανάστες ξεπερνούν πλέον τους 4.500.

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.