Στο ύψος του Θαυμακού, του δήμου Δομοκού, ακινητοποιήθηκε ο συρμός που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο 61 (Θεσσαλονίκη – Αθήνα), λόγω κομμένων καλωδίων ηλεκτροδότησης.
Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ειδοποιηθεί ο διαχειριστής της υποδομής (ΟΣΕ) για να στείλει τεχνικό προσωπικό.
Ο συρμός είχε αναχωρήσει από τη Θεσσαλονίκη στις 18:04 και αναμενόμενη ώρα άφιξης στην Αθήνα ήταν 23:24.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












