Συνεδριάζει αύριο στις 11 το πρωί το διοικητικό συμβούλιο της ΚΕΔΕ παρουσία του υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Παναγιώτη Κουρουμπλή.
Στην ατζέντα περιλαμβάνονται θέματα που άπτονται του εκσυγχρονισμού του κράτους, οι αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο του Καλλικράτη, τα νέα μέτρα του Γ΄ Μνημονίου που αφορούν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, καθώς και οικονομικά ζητήματα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












