Διαβεβαιώσεις ότι «η κυβέρνηση θα προστατεύσει τα ασφαλιστικά δικαιώματα των εργαζομένων στα ΜΜΕ και την εύρυθμη λειτουργία του ΕΔΟΕΑΠ» παρέχει το υπουργείο Εργασίας σε ανακοίνωση μετά τη συνάντηση του υφυπουργού Κοινωνικής Ασφάλισης Τάσου Πετρόπουλου με τις εργοδοτικές οργανώσεις και τις ενώσεις εργαζομένων στα ΜΜΕ.
Όπως γίνεται γνωστό ο διάλογος θα συνεχισθεί τις επόμενες ημέρες.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












