Σε επίσχεση εργασίας προχωρούν από αύριο οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) μέχρι να τους καταβληθούν δεδουλευμένα, ύψους 6,1 εκατ. ευρώ.
«Η διάρκεια της επίσχεσης εργασίας μας θα εξαρτηθεί από το πότε κυβέρνηση και διοίκηση του ΟΑΣΘ θα βάλουν στους λογαριασμούς των εργαζομένων τα δεδουλευμένα των τελευταίων δύο μηνών», δήλωσε ο πρόεδρος των εργαζομένων Δημήτρης Τσερμενίδης.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












