Τρίωρη στάση εργασίας από τις 9.00 το πρωί έως τις 12.00 το μεσημέρι για την Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου στους ΟΤΑ του νομού Ηρακλείου Κρήτης προκήρυξε η ΠΟΕ-ΟΤΑ.
Σύμφωνα με την ΠΟΕ-ΟΤΑ, η κινητοποίηση πραγματοποιείται για να αποτραπεί η πολύχρονη προσπάθεια της Δημοτικής Αρχής Χερσονήσου να εκχωρήσει εκ νέου σε ιδιώτες την αποκομιδή και μεταφορά των απορριμμάτων του Δήμου.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












