Skip to main content

Από 16 Οκτωβρίου η εναλλακτική διαδικασία έκδοσης ηλεκτρονικής κάρτας

Τη Δευτέρα 16 Οκτωβρίου ξεκινά η διαδικασία κατάθεσης φακέλων για την έκδοση ηλεκτρονικής κάρτας απεριορίστων διαδρομών. Πρόκειται για μια εναλλακτική επιλογή που δείνει το υπουργείο Μεταφορών στους πολίτες για αντικασταση των χάρτινων καρτών, προκειμένου να περιοριστεί η αναμονή τους στους σταθμούς.

Συγκεκριμένα, οι κάτοχοι των μηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών κανονικής τιμής θα έχουν τη δυνατότητα να προσέρχονται σε όλα τα εκδοτήρια των γραμμών 1,2 & 3 της ΣΤΑΣΥ και θα προσκομίζουν έναν ανοικτό φάκελο, στον οποίο θα εμπεριέχονται τα ακόλουθα:

  • Μια πρόσφατη φωτογραφία τύπου ταυτότητας ή διαβατηρίου
  • Φωτοτυπία εγγράφου από το οποίο θα πιστοποιείται ο ΑΜΚΑ
  • Φωτοτυπία του στελέχους μαζί με το μηνιαίο κουπόνι μηνός Οκτωβρίου 2017  ή προηγούμενου μήνα εντός του έτους 2017.
  • Αίτηση – QR CODE που εκδίδεται μέσω της ιστοσελίδας του ΟΑΣΑ (www.athenacard.gr)

Εξωτερικά στον φάκελο θα πρέπει να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο και η επιθυμητή διεύθυνση ταχυδρόμησης της προσωποποιημένης κάρτας (οδός, αριθμός, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας).

Αποστολή καρτών στους δικαιούχους

Οι έτοιμες κάρτες θα αποστέλλονται στην αναγραφόμενη διεύθυνση μέσω ταχυδρομείου και στη συνέχεια, οι κάτοχοι θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν φόρτιση των επιθυμητών προϊόντων κομίστρου στα Αυτόματα Μηχάνημα Επαναφόρτισης Καρτών που υπάρχουν σε όλους τους σταθμούς των γραμμών 1,2,3, καθώς και σε επιλεγμένα σημεία της Αθήνας (περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα ww.athenacard.gr) .