Συνάντηση με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη έχουν εκπρόσωποι των Σωματείων Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ, ΠΟΣ και ΟΑΣΘ) προκειμένου να διατυπώσουν τα αιτήματα τους για βιώσιμες δημόσιες αστικές συγκοινωνίες.
Οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας από τις 12 το μεσημέρι έξω από το υπουργείο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












