Συλλαλητήριο κατά των πλειστηριασμών προγραμματίζει το ΠΑΜΕ στις 21 Φεβρουαρίου στην Ομόνοια.
Η Εκτελεστική Γραμματεία του ΠΑΜΕ καλεί τα συνδικάτα, τους εργαζόμενους, κάθε εργατική λαϊκή οικογένεια «να δυναμώσουμε την πάλη και να μπούμε εμπόδιο ενάντια στα σχέδια της κυβέρνησης και των αρπακτικών τραπεζιτών, των μεγαλοεπιχειρηματιών που θέλουν να βγάλουν στο σφυρί και να αρπάξουν το βιός και τον ιδρώτα των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων».
Το συλλαλητήριο έχει προγραμματιστεί για τις 18.30.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












