Άγνωστος τηλεφώνησε στις 21:35 στον ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης 112, ενώ ήταν ήδη σε εξέλιξη η τηλεοπτική αναμέτρηση των πολιτικών αρχηγών και είπε ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα στο κτήριο της ΕΡΤ.
Όπως ανέφερε η βόμβα θα εκραγεί στις 22:30.
Αμέσως, ειδικό κλιμάκιο της Αστυνομίας πήγε στην ΕΡΤ και έλεγξε τους χώρους, αλλά δεν βρήκε κάτι ύποπτο.
Έτσι, αποδείχθηκε ότι το τηλεφώνημα ήταν φάρσα.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












