Skip to main content

Πομπέο: Οι ΗΠΑ αποχωρούν από τη συνθήκη INF

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την αναστολή των υποχρεώσεών τους που απορρέουν από τη συνθήκη για τα πυρηνικά μέσου βεληνεκούς INF, ανακοίνωσαν οι ΗΠΑ.

Συγκεκριμένα, ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών, Μάικ Πομπέο, δήλωσε ότι οι ΗΠΑ  αποχωρούν από τη συνθήκη INF, ένα σύμφωνο που είχε υπογράψει με τη Ρωσία και αποτελούσε κεντρικό στοιχείο της ευρωπαϊκής ασφάλειας από την εποχή του Ψυχρού Πολέμου.

«Για χρόνια, η Ρωσία παραβίαζε τους όρους της συνθήκης για τα πυρηνικά μέσου βεληνεκούς χωρίς τύψεις», ανέφερε ο Πομπέο, μιλώντας από το Στέιτ Ντιπάρτμεντ.

«Οι παραβιάσεις της Ρωσίας θέτουν σε κίνδυνο τα εκατομμύρια των Ευρωπαίων και των Αμερικανών», πρόσθεσε.

Όπως τόνισε ο Μάικ Πομπέο «είναι καθήκον μας να ανταποκριθούμε κατάλληλα», προσθέτοντας ότι οι ΗΠΑ είχαν παράσχει «άφθονο χρόνο» στη Ρωσία για να συμμορφωθεί.

Η αναστολή, η οποία δημιουργεί ανησυχίες για μια νέα κούρσα εξοπλισμών μεταξύ Ουάσιγκτον – Μόσχας, αρχίζει να ισχύει από το Σάββατο.

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.