Skip to main content

Έφη Αχτσιόγλου: Σήμερα ξεκινά μια νέα περίοδος για τους εργαζόμενους

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Μεγάλο βήμα για την ανάκτηση της εργασίας στη χώρα μας» χαρακτηρίζει η υπουργός Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου την αύξηση του κατώτατου μισθού και την κατάργηση του υποκατώτατου μισθού που τίθεται σε ισχύ από σήμερα.

«Σήμερα κάνουμε ένα μεγάλο βήμα για την ανάκτηση της εργασίας στη χώρα μας. Σήμερα ξεκινά μια νέα περίοδος για τους νέους εργαζόμενους αυτού του τόπου. Μία περίοδος με περισσότερα δικαιώματα, με περισσότερη αξιοπρέπεια» αναφέρει σε δήλωσή της στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

«Με την αύξηση του κατώτατου μισθού και την κατάργηση του υποκατώτατου μισθού, αποκαθιστούμε ένα μέρος από όσα στέρησαν οι πολιτικές λιτότητας από τους εργαζόμενους. Και αυτό είναι μία πράξη δικαιοσύνης. Η απόκριση στο χρέος μας» προσθέτει η υπουργός.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.